ما ورکشاپ را اینگونه بیان می کنیم، اصولا هنگامی که قصد داریم یک دوره آموزشی را به صورت کوتاه مدت و برای یک موضوع خاص برگزار کنیم از این کلمه استفاده میکنیم . برگزاری ورکشاپ ها طیف گسترده‌ای از موضوعات دارند از جمله هنر، روان شناسی ، اقتصاد، جامعه شناسی و موارد دیگری را در بر می گیرد.

برگزاری یک ورکشاپ آموزشی خوب و جذاب باید ویژگی هایی ازجمله به کار انداختن فکر،یادگیری گروهی،شبکه سازی وحل مسئله را فراهم کنید، و این باعث می شود که برنامه ریزی آن از اهمیت خاصی برخوردار باشد، و از طرفی دیگر انتقال اطلاعات و دانش خود به افراد دیگر کار پر مسئولیتی می باشد ما به شما کمک خواهیم کرد که چطور با یه برنامه منظم یک ورکشاپ خوب و دیدنی داشته باشید.

قبل از شروع برگزاری ورکشاپ خود اولین قدمی که باید برداشت این است که کارگاه آموزشی خود را ایجاد کنید و بعد از آن با یک کاغذ و قلم برنامه ورکشاپ خود را تنظیم کنید.پس با ما همراه باشید:

1. تنظیم برنامه برای ورکشاپ خود

در این قسمت مواردی که لازم هست را یادداشت کنید:

  • موضوع
  • جزئیات
  • روش یادگیری
  • زمان
  • مواد

2. مواردی را که می‌خواهید آموزش دهید را تصمیم گیری کنید

میدانید که انجام کاری بدون فکر کردن به نتیجه نمی رسد به عنوان مثال در طراحی ورکشاپ آموزشی ،اگر شما ندانید که چه چیزی را می خواهید به مردم یاد دهید قطعا طراحی یک ورکشاپ موثر امکان پذیر نخواهد بود. شفاف‌سازی اهداف به شما در بازاریابی کمک خواهد کرد و شرکت‌کنندگان به راحتی می‌توانند در مورد شرکت کردن یا نکردن در کارگاه آموزشی شما تصمیم بگیرند.

3- مخاطبان خود را به وضوح تعریف کنید

شما باید بدانید دانش شرکت کنندگانی که در ورکشاپ شما شرکت می کنند در چه سطحی می باشد؟زیرا سبک یادگیری مردم با یکدیگر متفاوت می باشد.

۴– هر موضوعی را که انتخاب میکنید را به سه زیرموضوع تقسیم کنید

ما اول سه موضوع را انتخاب میکنیم و برای هر یه موضوع سه زیر موضوع انتخاب میکنیم.

5-تصمیم بگیرید که هر بخش را با چه سبکی ارائه خواهید کرد

اگر موارد بالا را به خوبی انجام داده باشید  شما دیگر می توانید سبک های خوبی را برای زیر موضوعات خود انتخاب کنید.

سبک های یادگیری می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ارائه
  • بحث عمومی
  • کار تیمی
  • ‌بحث‌های دونفره
  • انفرادی

۶- اضافه کردن جزئیات ضروری

۷- زمان دقیق هر بخش را تعیین کنید

۸- لیست موادی که نیاز دارید را یادداشت کنید

۹– حال بر روی کارهای انجام شده مروری بکنید

۱۰– به محتوا و مکان ورکشاپ فکر کنید

در این مرحله ورکشاپ شما آماده برگذاری می باشد و مکان ورکشاپ شما به تعداد شرکت کنندگان شما بستگی دارد.

نتیجه‌گیری

می دانیم که برگزاری یک ورکشاپ اثربخش کار بسیار سخت و زمان‎‌بری می باشد. اما اگر شما زمانی را برای فکر کردن و پیدا کردن راه‌حل‌های خلاقانه صرف کنید به مخاطبان‌تان ارزشی ارائه خواهید کرد که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نخواهد بود.

شما عزیزان می توانید از طریق وبسایت ما ، با ما در تماس باشید تا کارشناسان مربوطه شما را جهت برگزاری ورکشاپ اثر بخش راهنمایی کنند.‌ همچنین جهت ارائه خدمات دیگر از قبیل طراحی و گرافیک ، ثبت لحظه ها و فیلمسازی و تدوین با ما در تماس باشید.

برای ثبت سفارش خود فرم رو به رو را تکمیل نمایید.

نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
شماره تماس *
این فیلد را پر کنید
ایمیل *
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
توضیحات
این فیلد را پر کنید
فهرست