انواع تبلیغات دیجیتالی

مشاغل کوچک و متوسط ​​ و حتی بزرگ که می خواهند به سرعت پایگاه مشتری خود را رشد داده و درآمد کلی خود را افزایش دهند ، باید در انواع تبلیغات دیجیتالی در  تبلیغات سرمایه گذاری کنند . یک برند بازاریابی با مهارت می تواند به طور چشمگیری به یک کسب و کار در ایجاد آگاهی از نام تجاری خود در بین مخاطبان بزرگتر کمک کند.

رویکردهای تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که یک شرکت ها و اشخاص ​​می توانند از آن استفاده کند. از یک سو ، یک برند می تواند از رسانه های سنتی تبلیغات ، مانند روزنامه ها ، رادیو ، تبلیغات تلویزیونی و غیره استفاده کند ، اما انواع تبلیغات دیجیتالی و آنلاین به عنوان هنجاری برای کمپین های بازاریابی تبدیل شده است و امروزه بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

سرمایه گذاری با داشتن یک استراتژی در هنگام توجه به تبلیغات برای مشاغل کوچک شخصی ، می تواند به یک ROI قابل توجه (بازده سرمایه گذاری) منجر شود ، که می تواند مشتریان یا مشتری های جدید با ارزش را به برند شما بیاورد. اما وقتی به آن رسیدگی شود ، چه شیوه ای از انواع تبلیغات دیجیتالی باید انتخاب شود؟

ارائه خدمات عکاسی و تیزر تبلیغاتی برای انواع تبلیغات دیجیتالی،برگزاری و آموزش ورکشاپ ، فیلمسازی و تدوین توسط مجع هنر آموختگان روابط عمومی هنر هشت، برای مشاهده و اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

تبلیغات دیجیتالی چیست

تبلیغات دیجیتالی چیست

انواع تبلیغات منحصر به فرد نیستند ، اما برخی ممکن است انتخاب بهتر برای برخی مشاغل خاص نسبت به سایرین باشد. در اینجا به

انواع تبلیغات دیجیتالی میپردازیم :

  تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی به دلیل اینکه از نظر بصری و شنیداری جذاب هستند ، گونه ای بسیار گسترده  از تبلیغات است.

اغلب  برندها برای به دست آوردن بیشترین تبلیغات  ازی این نوع تبلیغ یعنی تیزر ویدیویی استفاده میکنند.این تیزرها در ارتباط با محتوا که مصرف کننده تصمیم به مشاهده آن دارد ، تعریف میشود.این تبلیغات بسیار موثر بوده و با یک سناریو مناسب میتواند مخاطب را جذب کند و تاثیر بسیار زیادی در معرفی برند و فروش محصول داشته باشد.

تبلیغاتی تصویری یا عکس تبلیغاتی

2نوع تبلیغ تصویری وجود دارد، تبلیغ برای برند و سازمان، تبلیغ برای محصول

چندین دلیل ممکن است از تبلیغات تصویر سازمانی استفاده شود:

  • آگاهی از برند را افزایش دهید
  • شهرت سازمان را تقویت کنید
  • برند را با تصاویر ، ارزش ها و سبک های زندگی مثبت مرتبط میکندو با تصاویر میتوانید با هرگونه تبلیغات منفی پیرامون برند و کمپانی مبارزه نمایید، اصولا عکس ارتباط بسیار قوی میتواند با مخاطب داشته باشد و هدف از عکس برایش محرز گردد.

تبلیغات محصول گرا

این رایج ترین شکل تبلیغات است. بیشتر مردم روزانه در معرض تبلیغات محصول محور قرار می گیرند.

تبلیغات محصول محور به هر نوع تبلیغی که موجب ارتقاء محصولات یا خدمات یک شرکت می شود ، اشاره دارد.نمونه ای از تبلیغات محصول گرا ، تبلیغات تلویزیونی مک دونالد است که یک همبرگر جدید را تبلیغ می کند.

علاوه بر اطلاعات در مورد یک محصول ، این نوع تبلیغات ممکن است مقایسه مستقیم یا غیرمستقیمی بین محصول و کالاهای مشابه ارائه شده توسط رقبا نیز داشته باشد. به این تبلیغات مقایسه ای گفته می شود. نمونه ای از تبلیغات مقایسه ای تبلیغات اپل است که کامپیوترهای مک را با رایانه های شخصی PC مقایسه می کند.

نمایش تبلیغاتی

نمایش تبلیغات ، که به عنوان تبلیغات بنری نیز شناخته می شود ، نوعی تبلیغات است که می توان به عنوان نوعی بیلبورد آنلاین مشاهده کرد. تبلیغات نمایش می توانند استاتیک یا در حال حرکت باشند ، اما به طور معمول از الگوی قرار گرفتن در بالای یک وب سایت به شکل یک بنر افقی پیروی می کنند. این شکل از تبلیغات معمولاً برای ایجاد یک داستان سریع به صورت بصری و در عین حال ایجاد یک هویت کلی برند قابل شناسایی است. تبلیغات بنر مکالمه های سریع است ، نه تفکرهای عمیق.به طور معمول تبلیغات نمایش داده شده در وب سایت ها و برخی وب سایت های رسانه های اجتماعی پیدا می شود.

 تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل  دارای محبوبیت  بسیار زیادی است و مطمئناً دلیل آن منطقی است. مشتریان بالقوه بیش از رایانه رومیزی یا لپ تاپ استاندارد خود در دستگاه های تلفن همراه خود قرار دارند ، بنابراین تبلیغات موبایل یکی از بهترین راه ها برای مشاهده بینندگان است.تبلیغات موبایل می تواند شامل نمایش ، جستجو ، فیلم ، برنامه و تبلیغات رسانه های اجتماعی باشد که به طور خاص برای مصرف موبایل هدف قرار گرفته است. فیلم ها و عکس هااحتمالاً یکی از بهترین فرم های تبلیغاتی برای دستگاه های تلفن همراه هستند.  5. تبلیغات صوتیراه حل های تبلیغاتی رایج تبلیغاتی صوتی شامل پادکست ها ، رادیو آنلاین و خدمات پخش موسیقی است ،تبلیغات صوتی مفید است زیرا می تواند برای دستیابی به موسیقی یا شنوندگان پادکست که از قبل به کانال گوش دادنانتخابی خود توجه می کنند ، استفاده شود. تبلیغات برنامه نویسی با صدا قصد دارد تا آن کلیپ صوتی را براساس موقعیت مکانی و عادات گوش دادن به مشتریان بالقوه مرتبط بدست آورد.

تبلیغات دیجیتالی

تبلیغات دیجیتالی

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی نوعی تبلیغات بسیار مشهور است که به دلیل کم هزینه بودن از محبوبیت بالایی برخوردار است.مشاغل می توانند در وب سایتهایی مانند LinkedIn ، Facebook ، Twitter و Instagram این حساب ها را ایجاد کنند. آنها می توانند به صورت رایگان در آن شبکه ها ارسال کنند ، در اصل با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان تبلیغات رایگان. اکثر وب سایت های رسانه های اجتماعی همچنین فرصت های تبلیغاتی با هزینه ای را ارائه می دهند که همچنین ارزان قیمت هستند اما ردیابی کارآمد با آنالیز ، دشوار است.7. پرداخت هر کلیک تبلیغات جستجو تبلیغاتتبلیغات جستجوی پرداخت با هر کلیک (PPC) ، همچنین به عنوان تبلیغات جستجوی پولی نیز شناخته می شود ، شامل پروسه مناقصه بر روی کلمات کلیدی خاص مختلف است ، به گونه ای که تبلیغات جستجوی مرتبط در مناطق خاص مختلف صفحه نتایج قرار می گیرد. اگر مثلاً در Google چیزی جستجو کرده اید ، به احتمال زیاد تبلیغاتی را برای مشاغل مختلف در طرف صفحه ، بالای صفحه و غیره مشاهده کرده اید.تبلیغ کنندگان هر بار کلیک بر روی تبلیغ خود مبلغی را پرداخت می کنند. این شیوه تبلیغات کمتر معتبر است. شرکت های محبوب PPC شامل Google Ads و Bing Ads هستند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست