روش های تبلیغات مدرن

تبلیغات به شکلی بسیار پیچیده از ارتباطات تکامل یافته است ، به معنای واقعی کلمه هزاران روش مختلف برای کسب و کار برای دریافت پیام به مصرف کننده  وجود دارد و  امروزه روش های تبلیغات مدرن  طیف گسترده ای از گزینه ها را در اختیار  تبلیغ کنندگان قرار میدهدد.

در روش های تبلیغات مدرن اینترنت به تنهایی با ظهور فیلم های ویروسی مارک دار ، بنرها ، تبلیغات ، وب سایت های حمایت شده ، اتاق های گفتگوی مارک دار و موارد دیگر ، بسیاری از این موارد را فراهم می کند.

مرجع هنر آموختگان روابط عمومی هنر هشتم اراِئه دهنده انواع تیزر های تبلفاتی، عکس های تبلیغاتی،ساخت انواع ویدیو هاو ثبت لحظه ها،فیلم سازی و تدوین با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت شما میباشد.

تبلیغات مدرن

تبلیغات مدرن

در اینجا به چند نمونه از روش های تبلیغات مدرن  اشاره مینماییم:

1- تبلیغات آنلاین یا تبلیغات دیجیتالی

اگر یک تبلیغ را از طریق اینترنت مشاهده می کنید ، پس آن به عنوان تبلیغات آنلاین طبقه بندی می شود. در حقیقت ، در همین صفحه و اکثر وب سایت های دیگری که بازدید می کنید ، تبلیغات وجود دارد ، زیرا آنها اصلی ترین درآمد در اینترنت هستند. راه دیگر تبلیغات آنلاین تبلیغات بومی است که تغییر دیجیتالی تبلیغات قدیمی چاپی و محتوای پشتیبانی شده است. بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله قرار دادن تبلیغات در وب سایت های محبوب و سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد.

2-      گوگل ادورزAdWords از Google

یکی از روش های تبلیغات مدرن گوگل ادورز میباشد در واقعبه شرکتها اجازه می دهد تا در صفحه نتایج موتور جستجوی Google ، آگهی خود را در سایت خود قرار دهند. با استفاده از کلمات کلیدی یا اصطلاحات جستجوی متداول ، جستجوهایی که به تجارت و محصولات و خدمات آنها مربوط می شوند در نتایج جستجو ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، شرکتی که تبلیغات بیمه می کند در هر جستجوی محصولات بیمه ای ظاهر می شود. در صورت کلیک بر روی تبلیغات ، تجارت به Google پرداخت می کند ، به همین دلیل آن را برای هر کلیک هزینه میپردازند. Google AdSense به یک شرکت اجازه می دهد تا در وب سایت خود از Google میزبان تبلیغات باشد تا درآمد سایت را بدست آورد. برای مشاغلی که به دنبال تبلیغ هستند ، می توانند در Adsense ثبت نام کنند و Google از طریق الگوریتم های آن ، تبلیغ را با وب سایت های مختلف با پارامترهای مرتبط با محتوای یا جستجو مطابقت می دهد. در نتیجه ، شرکت ها می توانند از طریق قرار دادن تبلیغات در گوگل ، به مخاطبان بیشتری برسند. Google برای تولید کلیک و ترافیک وب سایت ، تبلیغات را در وب سایت های دیگر قرار می دهد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

3- تبلیغات در لینکدین

یک از جذابترین و پرکاربردی ترین روش های تبلیغات مدرن لینکدین و باقی شبکه های اجتماعی میباشند. شرکت ها می توانند یک صفحه کسب و کار ایجاد کنند و محتوا ، فیلم ها ، محصولات را در صفحه خود به عنوان راهی برای دستیابی به میلیون ها کاربر LinkedIn ارسال کنند.

یک صفحه LinkedIn می تواند پسوند وب سایت یک شرکت باشد و از طریق لینک های موجود در محتوا ، ترافیک سایت را هدایت کند. همچنین ، کارمندان شرکت می توانند صفحات LinkedIn را با محتوای مشابه ایجاد کنند که شامل پیوندهایی به وب سایت شرکت و ارائه محصولات می باشد. شرکتها همچنین می توانند تبلیغات را در LinkedIn قرار دهند که می تواند به صفات خاص یا جمعیتی که کاربران LinkedIn دارند ، اختصاص یابد.
به عنوان مثال ، اگر شغلی می خواهد برای افرادی که در زمینه حسابداری کار می کنند ، تبلیغ کند ، تبلیغی می تواند درج شود که فقط کاربران LinkedIn را که در صنعت حسابداری فعالیت می کنند یا دارای مدرک حسابداری هستند ، هدف قرار دهد.

با لینکدین ، ​​بسیاری از اعضا متعلق به گروه ها هستند. تبلیغات می توانند به یک گروه خاص مانند یک گروه رمزنگاری یا یک گروه فناوری اختصاص داده شوند. سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک و توییتر ، برنامه هایی مشابه برنامه های Google و LinkedIn را ارائه می دهند. با تبلیغات دیجیتالی ، تحقیق و هدف گیری مخاطبان خاص که احتمالاً قبل از تبلیغ آگهی محصول یا خدمات یک شرکت را خریداری می کنند ، مهم است.

روش نوین تبلیغات

روش نوین تبلیغات

4-  تلفن همراه و تبلیغات تلفن همراه

یکی دیگر از روشهای مدرن در تبلیغات که از قدرتهای مهم در تبلیغات دیجیتالی از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه ، iPad ، Kindles و سایر دستگاههای الکترونیکی قابل حمل با اتصال به اینترنت است. روندهای فعلی در تبلیغات موبایل شامل استفاده عمده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، لینکدین و فیس بوک است. تبلیغات موبایل شبیه به تبلیغات آنلاین است و به عنوان روشی برای دستیابی به مشتریان جدید اهمیت روزافزونی پیدا می کند.

5- چاپ تبلیغات

هنگامی که یک درایور بزرگ فروش ، چاپ می کنید ، ممکن است این تبلیغات به بسیاری از اشکال دیجیتالی تبلیغات در حال حاضر در دسترس بازاریابان قرار می دهد. با این حال ، اگر یک چیز در مورد تبلیغات مشخص است ، این است که متفاوت بودن خوب است. و هنگامی که مصرف کنندگان از تبلیغات دیجیتالی خسته می شوند ، به قطعات چاپی با ماندگاری که در اختیار آنها قرار میدهد حس بهتری به آن ها میدهد و این احساس  قطعاً در کارت ها قرار دارد. به طور معمول ، چاپ می تواند به سه زیر مجموعه تقسیم شود: ت

–     تبلیغات دوره ای  بلیغ در یک مجله ، روزنامه یا هر چیز دیگری که در فواصل منظم چاپ و بیرون می آید ،که به آن تبلیغات دوره ای میگویند(به معنای تبلیغ چاپی). برای چندین دهه ، تبلیغات چاپی استاندارد خوبی برای تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها بود. انتشار یک مجله بزرگ یا پشت جلد یک روزنامه به این معنی بود که میلیون ها نفر پیام را دیدند.بروشور ، جزوه ، آگهی های تبلیغاتی ، جزوه ها و تبلیغات نقطه فروش
–     تبلیغات مستقیم با ایمیلهر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا می تواند در نامه مستقیم وارد شود. این بدان معنی است که قطعات چاپ شده شما مستقیماً برای مصرف کننده ارسال می شوند. این روشی است که توسط آژانس های بازاریابی که این کاردستی را به نامه یا ایمیل تبدیل کرده و ارسال میکنند انجام میگردد . اگر خلاقانه و هوشمندانه تصور و اجرا شود ، نامه مستقیم می تواند راهی خارق العاده برای درگیر کردن مشتری باشد.

تبلیغات

تبلیغات

6-      تبلیغات چریکی

به عنوان رسانه های محیطی شناخته می شود ، تبلیغات چریکی (یا بازاریابی) طی 20 سال گذشته برجسته شده است. این اصطلاح گسترده برای هر چیزی غیر متعارف است و معمولاً مصرف کننده را به مشارکت یا تعامل با قطعه به نوعی دعوت می کند. مکان نیز مهم است ، مانند زمان بندی. نیروهای محرک تبلیغات یا بازاریابی چریکی ایده های خلاقانه و نوآوری هستند ، بودجه زیادی هم نمیخواهد. اغلب با این از طریق ورد به دهان و رسانه های اجتماعی گسترش می یابند.
7-     پخش تبلیغات

یک ارتباط جمعی از بازار از جمله تلویزیون و رادیو ، تبلیغات پخش تا اخیرا غالب ترین راه برای دستیابی به تعداد زیادی از مصرف کنندگان بوده است. تبلیغات پخش شده از محبوبیت DVR ها و فناوری “آگهی پرش” رنج می برد. با این حال ، این هنوز هم راهی مؤثر برای دستیابی به میلیونها نفر است .

8-      تبلیغات در فضای باز

همچنین به عنوان تبلیغات خارج از خانه (OOH) شناخته می شود ، این یک اصطلاح گسترده است که توصیف کننده هر نوع تبلیغاتی است که هنگام دور بودن از خانه به مصرف کنندگان می رسد. شامل تابلوهای تبلیغاتی ، پوسترهای پناهگاه اتوبوس ، پوسترهای پرواز و حتی آن تابلوهای بزرگ دیجیتالی در میدان میشود.

9-      تبلیغات خدمات عمومی

برخلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات عمومی خدمات (PSA) در درجه اول برای اطلاع رسانی و آموزش به جای فروش یک محصول یا خدمات طراحی شده اند. PSA ها به طور سنتی در تلویزیون و رادیو ظاهر می شوند اما به شدت بصورت آنلاین تبلیغ می شوند.

10-     تبلیغات قرار دادن محصول

قرار دادن محصول ، تبلیغ کالاها و خدمات مارک دار در چارچوب یک نمایش یا فیلم است و نه یک تبلیغ صریح. اگر تاکنون فیلمی را دیده اید و تعجب کرده اید ، “وای ، آنها مطمئناً در این صحنه بسیاری از فورد را رانندگی می کنند” یا “آیا همه در این برنامه تلویزیونی از پپسی می نوشند؟” سپس شما متوجه محل قرارگیری محصول می شوید. این راهی است که این فیلم ها و نمایش ها بودجه دریافت می کنند و راهی عالی برای تبلیغ کنندگان است تا به یک جمعیتی هدفمند برسند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست