تبلیغات شبکه های اجتماعی

در حالی که صدها استراتژی مختلف بازاریابی وجود دارد ، اما میتوان گفت یکی از بهترین روش های تبلیغ که  می تواند از روز اول به فروش مداوم منجر شود تبلیغات شبکه های  اجتماعی است.در این مقاله به 6 نوع از موثرترین روش های تبلیغات مدرن  در شبکه های اجتماعی میپردازیم:

تبلیغات شبکه های اجتماعی یا هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی ،در واقع تبلیغاتی است که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به کاربران ارائه داده می شود.

شبکه های اجتماعی از اطلاعات کاربران برای ارائه تبلیغات بسیار مهم و مبتنی بر تعامل در یک بستر خاص استفاده می کنند.

در بسیاری از موارد ، هنگامی که بازار هدف با جمعیتی کاربر از یک بستر اجتماعی هماهنگ است ، تبلیغات اجتماعی می تواند با هزینه کمتر خرید ، افزایش عظیمی در تبدیل و فروش ایجاد کند.

social media advertising

social media advertising

مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟

برای اکثر تبلیغات رسانه ای و تبلیغات دیجیتالی به زمان قابل توجهی نیاز است. به عنوان مثال ، بازاریابی محتوا بعد از اینکه توانسته است بک لینک ها و کشش سئو را به دست آورد ، به مرور زمان کار می کند.

برخی از این تبلیغات رسانه ای نتایج سریعتری میتوانند داشته باشند به عنوان مثال ، بازاریابی تأثیرگذار می تواند برای تلاش کم (هرچند هزینه بالا) از نظر میزان فروش به نتیجه سریع برسد. اما این نتایج به مرور زمان رخ نمی دهند. در عوض ، شما به ازای هر پست ، فروش می گیرید.

برخی روش ها  سازگار هستند اما زمان کافی برای شماره گیری دارند. به عنوان مثال ، AdWords می تواند برای مارک شما نتایج پیوسته ای ایجاد کند ، اما برای تسلط و کسب جایگاه خاص مدتی طول می کشد.

با تبلیغات شبکه های اجتماعی ، می توانید از اولین روزی که وب سایت شما ایجاد میگردد ، فروش مداوم داشته باشید.

برای سایت های مدرن تجارت الکترونیکی ، توانایی جذب سریع و مداوم مشتریان جدید یک معامله بزرگ است. حتی اگر نمی توانید در فروش اولیه درآمد خالص مثبتی کسب کنید ، بازاریابی ایمیل و حفظ مشتری می تواند با هر مشتری حاشیه ای مبلغ زیادی را پرداخت کند.اما شما میتوانید به فروش مداوم برای وب سایت خود از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی برسید.

انواع مختلف سکوهای شبکه های اجتماعی برای ارائه تبلیغات:

–       شبکه های اجتماعی (Facebook، LinkedIn، Google+)

–       میکروبلاگینگ (توییتر ، وبلاگ Tumblr)

–       اشتراک عکس (اینستاگرام ، اسنپ چت ، پینترست)

–       اشتراک گذاری ویدیو (YouTube ، Facebook Live

موارد ذکر شده 6 تا از بهترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات تجارت الکترونیکی میباشدبه نظر ما ، بهتر است از محبوب ترین سیستم رسانه هاس اجتماعی شروع کنید ، پس از اجرای سیستم های سودآور ، می توانید به دنبال تخصیص درصدی از بودجه خود برای فعالیت های تجربی بیشتری باشید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی

در سال 2020 ، 6 کانال مختلف رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید استراتژی های تبلیغاتی اثبات شده را دنبال کنید.در حال حاضر موارد زیر بهترین مکان برای سرمایه گذاری پول تبلیغ شما هستند

  1. فیس بوک
  2. اینستاگرام.
  3. توییتر.
  4. پینترست.
  5. لینکدین.
  6. اسنپ چت.

مزایای تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی شامل موارد زیر است:

  • رشد فروش و طرفداران خود را افزایش دهید.
  • از مطالب تولید شده توسط مشتری برای تبلیغات (که عملکرد بهتری نیز دارند) استفاده کنید.
  • بهتراست مشتری های جدید و بازگشتی را هدف قرار دهید (بنابراین هزینه کمتری هدر می دهید).

یکی از نکات جالب توجه در مورد تبلیغات اجتماعی این است که عملا هیچ محدودیتی برای توانایی مقیاس گذاری شما وجود ندارد.

شما لازم نیست که صبر کنید کسی برای جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر خود جستجو کند. لازم نیست صبر کنید تا کسی تبلیغات شما را انجام دهد یا وبلاگ خود را بخواند. اگر می خواهید در یک روز به 50 هزار نفر برسید ، می توانید.

اینکه کدام یک از شبکه های اجتماعی را انتخاب می کنید به 3 عامل مهم بسیار بستگی دارد:

  • جایی که مشتریان هدف شما بیشتر متمرکز هستند (استفاده ، گروه ها و غیره)
  • درجایی که مشتریان هدف شما در دسترس هستند (رسانه ترجیحی ، هدفگذاری تبلیغ و غیره)
  • جایی که مشتریان هدف شما فعالانه با تبلیغات درگیر می شوند (آزمایش مورد نیاز)

شما باید یک پیشنهاد قانع کننده از طریق یک رسانه قانع کننده برای افرادی ارائه دهید که واقعاً آن را قانع کننده بدانند ، در مکانی که این افراد واقعاً آن را خواهند دید.

هنگامی که عنصر تبلیغاتی را در بالای آن اضافه می کنید ، باید یک سکو را نیز پیدا کنید که کاربران به طور فعال با تبلیغات پولی درگیر شوند.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست