هدف از تبلیغات چیست

در این مقاله به هدف از تبلیغات خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

تبلیغات در همه جا وجود دارد،در شهرها، تابلوهای تبلیغاتی را نشان می دهند که آخرین تلفن همراه 3G را چشمک می زند. تبلیغات شستشوی بدن به آقایان اطمینان می دهد که در صورت استفاده از محصولات شرکت خود ، موجب جذابیت چند برابری آنها میشود. تبلیغات مجله در پرواز به مدیران وعده می دهد که می توانند با استفاده از نرم افزار سرعت خواندن خود پیشرفت کسب کنند.

برخی از روش های تبلیغاتی نیز پیچیده تر می شوند: مقاله ای در سال اکتبر 2011 سان فرانسیسکو چگونگی پیش بینی تبلیغات شبکه های اجتماعی تا 14.8 میلیارد دلار را در سال 2017 ذکر در پی خواهد داشت. گرچه مصرف کنندگان ممکن است پیام های بازاریابی را بسیار ساده و گاه آزار دهنده تلقی کنند ، تبلیغات چندین هدف را ارائه می دهد.

همچنین مطلب 10 دلیل مهم تبلیغات  در کسب و کار را بخوانید.

 

تبلیغات

تبلیغات

هدف از تبلیغات چیست:

یک هدف از تبلیغات درآمد بالا میباشد:

هدف  از تبلیغات تقویت خط مشاغل پایین است. تبلیغات به روشهای مستقیم و در عین حال غالباً ظریف به این هدف می رسد. به عنوان مثال ، یکی از تکنیک های تبلیغاتی احساس ضعف در مصرف کننده القا می کند که فقط در هنگام خرید کالای خوب یا خدمات شرکت ، می توان آن را اصلاح کرد. تاکتیک هایی از این قبیل ،این افراد را وادار به خرید کالا می کند و سود را بهبود می بخشد.

سوزان K. جونز ، نویسنده کتاب “بازاریابی اینترنتی کسب و کار به تجارت” ، توضیح می دهد که شرکت ها با تجزیه و تحلیل میزان هزینه در تبلیغات  و مقایسه این رقم با درآمدهای تبلیغاتی ، تأثیر تبلیغات بر سود را اندازه می گیرند. . این نسبت همچنین برای ارزیابی سودآورترین رسانه ها برای تبلیغات استفاده می شود. به طور مثال جونز توضیح می دهد که چگونه ایمیل تجاری نسبت به بازاریابی اینترنتی بدون ایمیل از بازده بیشتری در هر دلار بازده می کند.

دومین هدف از تبلیغات وفاداری به برند میباشد:

تبلیغات حس وفاداری به برند را القا می کند. به تصویر کشیدن یک محصول در یک آگهی تبلیغاتی ، تصاویر ، ایده آل ها و شخصیتی مطابق با مشخصات جمعیتی هدفمند مطابقت دارد. با هم تراز کردن این مقادیر ،باعث میشود مصرف کنندگان ارتباط بهتری با محصول داشته باشند. شرکتهای تجاری اعتقاد دارند که این ارتباط عاطفی به شخصی که محصول را خریداری می کند ترجمه می شود. به عنوان مثال ، تبلیغ برای یک اسکوتر سبک ایتالیایی ممکن است یک جوان 20 ساله را نشان دهد که از یک قهوه در خیابان های ایتالیا لذت می برد. این تصویر ممکن است با زنان جوان طنین انداز باشد و آنها را مجبور به اتصال (و به طور ایده آل ، خرید) این محصول کند.

سومین هدف از تبلیغات آگاهی از محصول است:

هدف از تبلیغات همچنین در خدمت آگاهی از مصرف کننده در مورد ویژگی ها ، هدف و عملکرد یک محصول است. این امر به ویژه برای شرکت هایی که از محصولات جدید و نوآورانه رونمایی می کنند بسیار مهم است. شرکت های در حال پاکسازی موارد فنی با ویژگی های پیچیده اغلب تبلیغات افرادی را که از استفاده از این موارد سوء استفاده می کنند ، منتشر می کنند. نمونه هایی از آگهی هایی که باعث آگاهی از محصول می شوند عبارتند از بروشور ، آموزش آنلاین پاپ آپ و فیلم های چگونه.

چهارمین هدف از تبلیغات افزایش سهم بازار است:

دلیل دیگر تبلیغات افزایش سهم بازار شرکت از یک صنعت معین است. با افزایش تعداد مصرف کنندگان وفادار ، این شرکت از قابلیت انعطاف پذیری قیمت محصول برخوردار است. به عبارت ساده تر ، این شرکت می تواند با واکنش کمتری از مشتریان ، قیمت ها را افزایش دهد. یک تاکتیک استفاده شده برای افزایش سهم بازار ممکن است مستلزم ایجاد تبلیغات نفی ارزش محصولات رقیب باشد. تجارتهایی که “مطالعات آزمایش” از اثربخشی محصولات در برابر رقبا را نشان می دهند ، نمونه ای از این نوع تبلیغات است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست