برندینگ چیست ؟

در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم که برندینگ چیست : برندسازی فرایند ایجاد یک درک مثبت واز یک شرکت ، محصولات یا خدمات آن در ذهن مشتری است با ترکیب عناصر مانند آرم ، طراحی ، بیانیه ماموریت و یک موضوع مداوم در تمام ارتباطات بازاریابی.

برندینگ مؤثر به شرکتها کمک می کند تا خود را از رقبای خود متمایز کنند و یک  مشتری وفادار بسازند.

این بدان معنی است که مشتریان انتظار دارند  صدای شما از طریق ایمیل ، وب سایت شما ، خدمات مشتری و هر نقطه لمسی دیگر در تجارت شما یکسان باشد.

اگر دوباره رجوع کنید ، باید لوگوی خود را تغییر دهید و یک ظاهر طراحی را در همه جا بصورت آنلاین و آفلاین انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که یک برندینگ سازگار ایجاد کرده اید تا مشتریان از حضور همه کانالهای شما لذت ببرند.

برندینگ در فروشگاه می تواند بسیار متفاوت از مارک تجاری آنلاین باشد ، زیرا در فروشگاه باید نگران موقعیت محصولات و محصولاتی باشید که می تواند در تجربه مشتری از برند شما تأثیر بگذارد.

برندسازی در فروشگاه از آنجا که افراد می توانند در اطراف راه بروند و چیزهایی را انتخاب کنند ، تجربی تر است ، در حالی که مشتریان آنلاین صحنه ای دو بعدی را تجربه می کنند. البته عناصر خاصی از مارک تجاری با فروشگاه آنلاین و فروشگاه سازگار است. اینها شامل تصاویر و آرمهای سازگار است.

مرجع هنر آموختگان روابط عمومی هنر هشت ارائه کننده خدمات انواع تبلیغات دیجیتالی و تبلیغات مدرن با بهترین قیمت می باشد.

چرا برندینگ مهم است؟

یک برند منحصر به فرد می تواند با دادن یک مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود و کمک به شما در خرید و حفظ مشتریان با هزینه ای بسیار کمتر ، تأثیر بسزایی در خرید محصولات  شما داشته باشد. در تجارت الکترونیک ، جایی که شرکت های جدید (و بنابراین ، رقبای جدید) هر روز در حال رشد هستند ، یک برند خوب می تواند یک دارایی ارزشمند در جذب مشتری و سودآور باشد.

صرف نظر از این که شما در تلاش برای برندینگ ساختن  قانع کننده هستید یا به آن توجه نمی کنید ، زمان و تلاش خود را صرف می کنید ، تجارت شما هنوز دارای یک مارک تجاری است.

با این حال ، ممکن است کاملاً متفاوت از نحوه دیدن شما باشد. با ساخت دقیق نام تجاری خود از طریق داستان ها ، روابط ، پیام های بازاریابی و دارایی های بصری ، می توانید انتظارات مشتریان خود را شکل داده و پیوندی منحصر به فرد ایجاد کنید که فراتر از رابطه خرید و فروش است. برتدینگ سازی خوب استراتژیک است ، در حالی که بازاریابی تاکتیکی است.

هنگامی که اهداف بالاتر را تعیین می کنید و قول نام تجاری خود را به وضوح تعریف می کنید ، می توانید شروع به تهیه یک برنامه بازاریابی کنید که جهت دستیابی به آن اهداف باشد.

اهمیت برندینگ

اهمیت برندینگ

اهمیت برند سازی در تجارت الکترونیک :

برندسازی یک فرآیند پیچیده است که نیاز به برنامه ریزی دقیق و رویکرد حساب شده دارد. در حالت ایده آل ، شما باید قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، استراتژی مارک تجاری خود را بکار بگیرید  تا سعی کنید فروشگاه خود را مطابق با انتظارات مشتری قرار دهید. یک برند قدرتمند به راحتی قابل ارتباط است و از ارزشهایی که به خوبی با مخاطب هدف طنین انداز می شود ، جلب می شود.

برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک ، یک مارک قوی همچنین می تواند یک شبکه ایمنی باشد و از تجارت در برابر رقابت با قیمت محافظت کند. بنابراین چگونه می خواهید به دنبال ایجاد یک برند برای یک فروشگاه آنلاین باشید؟ در اینجا مراحل اصلی در برندسازی تجارت الکترونیک آورده شده است: مشتریان خود را درک کنید. برای برقراری ارتباط موثر ، باید عناصر مؤثر بر مشتریان هدف خود را شناسایی کرده و روی اعمال نفوذ آنها تمرکز کنید. اونها چی دوست دارن؟

چه چیزی باعث ایجاد انگیزه و جذب آنها می شود؟

آنها در مورد برند شما چه چیزی را دوست دارند؟

شخصیت برند خود را تعریف کنید. یک نام تجاری شخصیت تجاری شماست که در آن تجربیات مشتری را تحویل خواهید گرفت.

این به شدت تحت تأثیر بینشهایی است که شما می توانید در مورد مشتریان هدف خود جمع کنید. چه لحنی از صدا برای این مخاطب مناسب خواهد بود؟

کدام نوع زبان بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟

چه تصاویری توجه آنها را به خود جلب می کند.

وعده نهایی که به مشتریان خود می دهید چیست؟ محصولات / خدمات شما چگونه زندگی آنها را بهتر می کنند؟ چگونه می خواهید این وعده را تحویل بگیرید. 66٪ از مصرف کنندگان فکر می کنند شفافیت یکی از جذاب ترین ویژگی های یک برند است.

دارایی های تصویری خود را کامل کنید. خریداران آنلاین لوکس بودن لمس کردن و احساس کردن کالاهایی را که خریداری می کنند ندارند ، بنابراین تجربه بصری بسیار مهم است. دارایی های بصری یک برند ، همه عناصر رو به جلو مانند طراحی وب سایت ، فونت و تایپوگرافی ، پالت رنگ ، آرم و طرح های تبلیغاتی و همچنین بسته بندی و تجربه جعبه بوکس ایجاد شده است.

این یک ابزار قدرتمند مارک تجاری است که وقتی همه قسمت های مختلف متحرک سازگار هستند و با هم کار می کنند ، به اوج خود می رسند. تحقیقات نشان می دهد که داشتن یک رنگ امضا به یاد ماندنی ، شانس مشتریانی که مارک شما را تا 80 درصد تشخیص دهند ، افزایش می دهد.تجربه مشتری را اصلاح کنید.

اهمیت برندینگ در کسب و کار

اهمیت برندینگ در کسب و کار

اگرچه شما در مورد اینکه مشتریان در نهایت نسبت به برند شما چه احساسی دارند ، کنترل کافی دارید ، اما باید تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید که هر تعامل و نقطه لمسی که با مشتریان دارید ، مطابق با قول برند شما است و دستورالعمل های برند شما را دنبال می کند.69٪ از مصرف کنندگان می گویند مهمترین کاری که برندها می توانند برای بهبود تجربه خود انجام دهند ، “شناخت آنها” است. این شامل همه چیز از سیاست های بازگشت شما گرفته تا ترتیبات حمل و نقل از طریق ایمیل برای ارتباطات بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر خواهد بود.

به یاد داشته باشید که پس بدهید. چیزی به آسانی که گفتن از شما مشتریان وفادار شما تشکر می کند می تواند در تقویت تصویر برند شما قدم بزرگی بگذارد. با اجرای برنامه های وفاداری ویژه ، ارائه هدایای رایگان گاه به گاه یا تمدید تخفیف ها ، سپاسگزاری کنید. این یک راه مطمئن برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان و شخصی سازی برند شما است.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست